ورود
^




پایان ثبت نام و تغییرات مسابقات
پایان ثبت نام و تغییرات مسابقات
پایان ثبت نام و تغییرات مسابقات

پس از گذشت 25روز از شروع ثبت نام و حضور بی سابقه گیمرهای ایرانی در بزرگ ترین مسابقات بازی های رایانه ای کشور، امروز ساعت 12:00 ظهر مهلت ثبت نام به پایان رسید.

در جشنواره تابستانی امسال iCG که مسابقات بازی های رایانه ای بر روی 3 پلتفرم PC، PS4 و Mobile برگزار می شود، 4.397 نفر شرکت کردند که حضور بی سابقه شرکت کنندگان نوید رقابت های بی نظیر در تاریخ برگزاری مسابقات ایران را به همراه دارد.

مسابقات تابستانی امسال همانطور که قبلاً از سوی iCG اعلام شده بود برای 15 رشته مختلف در مرداد ماه برنامه ریزی شده بود. متاسفانه برخی از رشته های مسابقاتی به دلایل عدم امکان صدور مجوز از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای و یا نرسیدن به حد نصاب برگزاری، از لیست عناوین حذف شدند.

طبق آخرین برنامه ریزی های صورت گرفته، رشته های مسابقاتی امسال به شرح زیر می باشند:

  1. DOTA2 (PC)
  2. League of Legends (PC)
  3. CS: GO (PC)
  4. Rainbow 6: Siege (PC)
  5. PES 2016 (PS4)
  6. FIFA 2016 (PS4)
  7. Hearthstone (Mobile)
  8. Piano Tiles (Mobile)
  9. Clash Royale (Mobile)
  10. Soccer Stars (Mobile)
  11. 2Cars (Mobile)

 

به امید خدا از روز جمعه 8 مردادماه در رشته های DotA2, CSGO و League of Legends مرحله مقدماتی که به صورت آنلاین می باشد برگزار خواهد شد و تیم های برتر این مرحله همراه با شرکت کنندگان در سایر رشته ها در مرحله نهایی که به صورت حضوری و در تهران خواهد بود، حضور پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است که زمان برگزاری مسابقات مرحله نهایی (حضوری) نیز به نیمه اول شهریور ماه امسال تغییر کرده است که زمان دقیق و برنامه مسابقاتی در این مرحله طی هفته های آتی در سایت خبر رسانی خواهد شد.

زمانبندی و براکت (جدول) مسابقات برای هر رشته نیز بزودی بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

نکته قابل توجه برای شرکت کنندگان: دوستانی که در مسابقات امسال ثبت نام کرده اند و نام آنها در لیست ثبت نامی های آن رشته ذکر نشده است، فقط تا پایان روز 6 مردادماه فرصت دارند که از طریق راه های ارتباطی که در بخش "درباره ما جشنواره" عنوان شده است، اطلاع دهند. بدیهی است که عدم رسیدگی توسط دوستان باعث شرکت نکردن آنها در مسابقات این دوره خواهد بود.

 

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید
 
Mohamad pes 1395/5/7 
با عرض سلام و خسته نباشيد بنده به اتفاق ٢٢نفر از دوستان براي مسابقات كنسول ثبت نام كرديم با توجه به تاريخ اتمام بازي ها در ٢٣مرداد ماه الان كل برنامه هاي ما با تغيير تاريخ بازي ها به هم خورده ما ٢٢نفر با تغيير زمان بازي ها نميتوانيم به مسابقات برسيم لطفا جهت عودت و يا عدم تغيير زمان بازي ها براي كنسول به ما اطلاع دهيد
سلام. دوست عزیز تمام ثیت نام کنندگان موظف به مطالعه قوانین کلی و قوانین هر رشته بودند و در طول پروسه ی ثبت نام تمتم انها را پذیرفته بودند. در این قوانین ذکر شده بود که زمانبندی و ساختار مسابقات امکان تغییر دارد و همچنین ذکر شده بود که مبلغ پرداختی شما هنگام ثبت نام بصورت داوطلبانه و خیرخواهانه به موئسسه خیریه تعلق می گیرد، پس مسئولیت شرکت نکردن در مسابقات به خود شما برمی گردد و با عرض شرمندگی درخواست شما غیر قابل پیگیری است.
Mohamad pes 1395/5/7 
دوست عزيز روي صفحه اصلي اعلام كرديد ١٧الي ٢٣ مرداد تغييرات ٢تا ٣روز طبيعي اما نه اينكه ٢٠روز تغيير فكر ميكنم تعداد شركت كنندگاني كه نتوانند با اين تغيرات به مسابقات برسند اندك نباشه لطف كنيد راهي براي اين تغييرات انجام دهيد
برگزاری مسابقات در بیش از 10 رشته و شرکت کردن 4.400 نفر و تلفیق مسابقات قهرمانی کشوری با انتخابی تیم ملی باعث تغییراتی در برنامه ریزی مسابقات شده که قطعاً با افزایش کیفیت مواجه است.
Mohamad pes 1395/5/8 
با سلام بله فرمايش شما كاملا درست است ما هم دنبال ي كيفيت خوب هستيم ي سوال دارم دوباره از شما چون زمان تغيير كرده تعدادي از دوستان من امكان اومدنشون نيست ميشه چند نفر من جايگزين كنم؟ يجوري ويرايش اطلاعات بشه كه لااقل دوستان بتونن جا به جا بشن همه هم براي بازيهاي pes 2016 هستند ممنون
لطفاً به آیدی @iNFiNiTY_Telegram مسیج بدید و راهنماییتون می کند.
amirxxx 1395/5/9 
سلام من تو مسابقات pes ثبت نام کردم ولی اسمم نیست
سلام لطفاً به آیدی تلگرام ادمین مسابقات @iNFiNiTY_Telegram مسیج بدید. حتماً رسید ثبت نام رو هم بفرستید.
A.F.S.H.I.N 1395/5/14 
سلام. امکانش هست ثبت نام برای pes 2016 رو تمدید کنید؟ من تازه با icg آشنا شدم. یا اگر کسی انصراف داده جایگزین بشم؟
SISI 1395/5/19 
سلام برای چی hots حذف شد؟!! اخه این چه جور جشنواره ایه که توش piano tiles داره ولی hots حذف میشه؟!!!
سلام دوست عزیز، بازی Heroes of the Storm به دلیل محتوای بازی که غیر قابل ویرایش می باشد، مجوز برگزاری آن صادر نگردید و از لیست مسابقات حذف شد!
Alireza74 1395/5/29 
Salam Man vase bazi haye console pes 2016 che hlori bayad sabte nam konam Rahnamaii konid mamnon